Uzaybtl Merhaba .. doktorumuz yavaş yavaş tadımla başlamamızı önerdi . Tadım için slikon aparatlardan aldım . Onun içine yine püre yaparak koyuyoruz değil mi gıdayı ? 🙈
DOLANDIRICI Uzaybtl aa bn kasikla veriyorumda onun resmi varsa paylasirmisin bnde bakiim yararli biseyse
DOLANDIRICI Uzaybtl bn pure olarak vermiyoum corba tarzi veriyorum bide yulafli balli bi mama aldim ondan yediriyorum havuc falan