34 haftalık doğum yaptım. Bebek 10 gün yoğun bakımda kaldı. Kendi doktorumuz herhangi birşey söylememişti. 2,5 aylıkken bronşit olup acile goturdugum doktor kızımin kolundan tutup kaldırdı. Başı aşağı doğru kayıyordu. Başını tutamiyordu. Üstelik yüzünun yarısında kirmizi doğum lekesi vardı. Mutlaka nörolog baksın dedi. Güneydoğu’da sadece Diyarbakır’da çocuk nörolog var o da bir tane. Randevu elimize geçene kadar bebeğim 6 buçuk aylık olmuştu. Yani demem o ki geç kalmadınız. Doktor bana " bu tür hastaları kontrol altında tutuyoruz dedi. Hareketlerini, gelişimini sordu. Kızım daha yeni kendini çevirmeye başlamıştı. Yaklaşık 1 buçuk ay akranlarının gerisinden geldigini söyledim. Dizine felan vurdu. Gozlerine baktı. Bingildagina baktı. Oturtmaya çalıştı. Sağa sola çevirdi. Herşey normal gözüküyor dedi. Hatta hiç ses cikarmadigini, sadece bagirdigini agulama felan olmadığını söyledim. Şimdilik normal olarak kabul edelim dedi. Ama benden doğum raporunu istedi.bebegin doğum hikayesine bakması gerek. Ki benim bebeğim plasentam koptuğu için 2 gün karnımda oksijen sıkıntısı çekmişti ve ciğerleri kan dolmuştu. 3 ay sonra yine getirmemi istedi, kontrol amaçlı. Herhangi bir tetkik istemedi. Muayene bu sekildeydi