33 haftalık doğum yaptim 26 gun Kuvozde kaldi hastane bize bilgi vermedi sadece ropu söylediler. 3 cocuk doktoru degistirdim hic biri bisey demedi. Bir yerde okudum ve doktora sorduğumda götürün bir baksinlar dedi. Muayenesi nasil oluyor. Bir tetkit istiyormu? Gidenler bilgilerini paylasabilirmi? Ve kac aylikken gidiliyor biz 5 aylik olduk.