Albatros09 Mom73727 yeni çıkan sıvı detarganı kullanıyorum pembe renkliler için. Beyazlar ve siyahlar için Omo kullanıyorum toz. Yumuşatıcı da yumoşun lilyum kokulu mavi renk
DamlaTa Mom73727 ariel toz deterjan, yorganlar için perwoll çiçek bahçesi, bulaşık makinası için jel tercih ediyorum finish kullanıyorum. Fairy makünada garip bi koku yaptı
Ecemceylan Mom73727 bulaşık deterjanı finish quantum max kullanıyorum. Çamaşır deterjanı Omo kullanıyorum. Yumuşatıcı da bimin bulut deterjanı pembe olan çok beğeniyorum kokusunu 🌸
Pamuk_seker Mom73727 bulasik makinasi icin fairy Çamaşır ariel veya bingo toz deterjan Yumusatici olarak bimin bulut pembesi kullanıyordum ama vernel max mor sise beni benden aldi dolabimin ici balkonum harika kokuyor artik vernele devam😅😅😅
Atamom16 Mom73727 fairy bulaşık için. Omo sıvı ve toz çamaşır için yumoş lilyum mavi olan yumuşatıcı olarak kullanıyorum
2bebelianne__ Mom73727 bulaşık tableti fairy platinium çamaşırlarda da alo renkliler ve beyazlılar yumuşatıcı da bingo soft ortanca mor olan 🥰
VERA19 Mom73727 Renkli deterjanlar için Persil sıvı deterjan kullanıyorum🌸 Beyazlar için toz deterjan Ariel🌸 Yumuşatıcı olarakta ABC kullanıyorum çoğu zaman🌸 Hepsinden de memnunum☺️
Pamuk_seker Mom73727 ay ben cok beğendim sokta 25 tl üzerine indirimdeydi bende bime gitmemek için aldim beğendim gerçekten kıyafetlerimiz mis gibi koktu bimin kide güzelde bu daha hoşuma gitti 😇