Mom73727 Hanımlar kıyafetleriniz ve bulasıklarınız için hangi deterjanları kullanıyorsunuz 🧼😇 varmı şöyle mis gibi kokan yumuşatıcı Öneriniz
Neseli5 Mom73727 bebek için mi. Kendimiz için mi bebek içinse uni baby mavi kullanıyorum, kendimiz için Ariel beyazlar ve renkliler, yumuşatıcı siyah vernel
Yesillimon Mom73727 B.makinesi için fairy kullanıyorum. Toz çamaşır deterjanı peros. Yumuşatıcım sabit değil genelde bingonun ve yumoşun yumsaticilarini kullanıyorum,şuan kullandığım bingo lovely çok seviyorum kokusunu😊
Mom73727 Neseli5 kendimiz için sormuştum bende kızıma unıbaby kullanıyorum vernelin kokusu çok güzel 😍
Reyna Yesillimon evet ya harika bir koku bende yüzey temizleyici de o kokusunu kullanıyorum bingonun ev buram buram kokuyor gayet kalıcı öneririm
Mom73727 Yesillimon fairy çizme yaptı mı bardaklarınız da bende almak istiyorum da çizme yapıyor dediler
Reyna Mom73727 finish quantum max kullanıyorum bulasıklara. kıyafetlere persil deterjan ve yumoş mavi yada pembe rengini kullanıyorum değiştiriyorum sıkıldıkça ikiside güzel kokuyor
Mom73727 Reyna bende finish kullanıyorum fairy almak istedim bi arkadaşım çizdi dedi bardakları cesaret edemedim
Yesillimon Reyna Ask yaşanıyor gerçekten bende aliyorum arada o bitti bingonun mutlu yuvam yüzey temizleyicisni aldim 😍
Reyna Mom73727 bende bir ara fairy merak edip kullandım ama finish daha temiz güzel yapıyor gibiydi ona geçtim tekrar