Kızım 4 gündür agir ishaldi. Gürültülü kakayla beraber anında bacaklarından asagi akıyordu ishali. İlk gün gittik doktor çocuğun keyfi yerinde ciddi bisey yok dedi. Bugün baska doktora gittik geçmeyince. Zehirli ishal olabilir dedi tahlil istedi. Bogaz enfeksiyonu bagirsaklarina inmis ondan dolayı olmuş. Salgın var galiba hastaneler tıklım tıklım cocuklar hep hasta. Nisa hastanesi Hakan beye gittik. Sizde durumlar nasıl böyle birsey basına gelen var mi ?