Merhaba sevgili anneler ❤ Biz artık ek gıdaya basladik😇 dedemiz bize ay sonu mama sandalyesi alacak kizima ama mama sandalyesi seciminde cok kararsizim. Babam istedigmi alacak da ben yine de uygun olanlari ariyorum. 50 60 tlye dumduz mama sandalyesi de var. Pahali olanlarin 2. Eli letgoda 100tlye olan temiz mama sandalyeleride var. Sizce öyle özellikle mama sandalyelerine gerek varmi. Dumduz basit olanlar da pahali olanlarla eş mi. Kararsiz kaldim. Siz ne dusunuyorsunuz bu konu hakkinda 💌