selinkp kızlar merhaba bebeğim 4 aylık oldu bu ay sadece 300 gr almış doktor mama verdi amaa mamayı istemiyor sizce bu elma püresinden vermeli miyim ?
JackDaniels selinkp Kafanıza göre hareket etmeyin. Ekgıda için çok erken bağırsakları hazır değildir henüz
Elfydr selinkp bunun bebeğinize o.ayda hiçbir faydası yok. Ek gida.dobemine kadar meme+mama olarak ilerlemeniz daha faydalı değil mi ?
Yigitannesii Ikrazumra19 oğlum 5 aylıkken vereyim dedim yemedi ben yedim bütün gün midem bulandı. Ama benim aldığım herobabydi. Şimdi her şeyi kendim hazırlıyorum. Bebe bisküvisi ve mamamiz bizimde hipp ama yinede meyvenin kendisinden püre yap ver daha iyi
selinkp JackDaniels kafama göre hareket etmiyorum ben sadece fikir alıyorum daha vermiş değilim bilip bilmeden insanları yargılamayın
Ayazimm58 selinkp Olabilir ama bu püre mamanın yerini tutmuyor Kasikla enjektörle vermeyi deneyin mamayi, yeni birsey denedigi için reddetmesi normaldir
Elfydr selinkp e bizde soru sorduğun için cvp veriyoruz zaten. Ne oluyor sizlere ya hem soru soruyorsunuz hemde saçma sapan cvp lar veriyorsunuz. Verme işte ek gidaya geçmemiş daha paketli kavanoz mamasina ne gerek var. Doktorun da mama ver demiş zaten.
Deleted0979 selinkp verme canım doktor bize 4 aylıkken buna başlattı bin pişman oldum verdiğime yemedi hep kustu kustu çocugum daha da zayıfladı
selinkp Elfydr hanımefendi siz iyi misiniz ne dedim ben size siz bana bi soru sormuşsunuz bende bilmediğim için buraya soruyorum dedim ne var bunda ayrıca da bu üslupla konuşamazsınız benimle