Atabsra Bebeğim beş aylık olacak. Sadece anne sütü alıyor ama alerjisi var ben diyetteyim ek gıda süreci zamanı sütün azalacak dedi doktor. İstesende istemesen dedi. Bu yüzden alerji maması yazacağım dedi nasıl gider sizce bu süreç