Tugba_26 Merhaba anneler 8 aylık bebeğim var emziriyorum doğumdan 2 ay sonra adet oldum ve her ay düzenli oluyordum bu ay 5 gun gecikti adetim emzirdigim için düzensizlik mi acaba gebelik olabilir mi
Smyy61 Düzenszlk olablyor benm 20 gün geciktiği bile oldu ama sizn içnzde şüphe varsa test yapın rahatlayn ben öyle yapmstm