Deletedmom_21 14 ekimde geliyormuş kiwi bebek telsizi piranha kamera ikisi aynı fiyat 139 tl bu markalardan kullanan var mi hangisi daha hangisini alsam kararsizim
Fun Deletedmom_21 canım o fiyata onu alcağına xiomi camera al ömürlük kullan en son 250 TL gibi bi fiyattı benim elim ayağım oldu. Çocuk parmağını kımıldatsa anında bildirim geliyo gece görüşü harika ve istediğim yere taşıyabiliyorum. Senin tercihin
nur-nr_123 Fun kuzum ya bnde kararsızmı dediğini alacaktıma ma kimisi şarj çok yiyor demiş bnm zaten tel ıphone şarj yiyor bid eonla dayanırmı bilemedim sence bide uygulamanın sürekli ana ekranda açıkmı olması lazım
Fun Dimitrina_kovaceva yalnız yeni fiyatı gördünüz mü? İnanamadım yazık ya 240 TL verdiğimiz şey 490 TL olmuş şok oldum. Gerçekten çok beğeniyorum iyki almışım
Deletedmom_21 Feyyyzza ya mecbur kaldik artık alacaz odasinda yatırdifim icin bazen ağladığıni felan duyamıyorum ondan dolayi hangi marka almıştınız memnun kaldiniz mi
Miniknur Fun ya ben aldım kullanamadım. Resmen bağlanmıyor. Tesadüf arada bağlantı kuruluyor. Fişten çekip tekrar takınca kurmak gerekiyor mu? Bende başa sarıyor ya.
Dimitrina_kovaceva Fun gördüm iki katına çıkmış şok oldum ben daha 15 gün önce almıştım ne ara bu fiyat oldu
Fun Miniknur tüm Wi-Fi vs bilgileri girip okuttunuz mu? Hata olduğunu sanmıyorum illaki bişey eksik gidiyordur tüm yönlendirmeleri yapın inanın hiç sorun yaşamadım
Dorukcugummm Deletedmom_21 kiwi bebek telsizi aldım ve aynı gün iade ettim🤷♀️zira ses ne ses veriyor ne de ses duyuluyor ki ben cocugun dibine koydugum halde! Karar sizin☺
Deletedmom_21 Dorukcugummm yaaa oyle mi bir cok kisi de memnun kalmis sizinki bozuk muydu acaba aklimda suphe oldu suan
Duruuannesi Deletedmom_21 biz telsizini kullanıyoruz memnunuz ama tek sıkıntısı pilli olduğu için pili çok çabuk bitiyor onun dışında cocuk yatakta dönse bile içeriye ses geliyor
Fun Dimitrina_kovaceva herşeye zam gelince buna da gelmiş ama yok artık dedim 😳 ben alalı baya oluyo rahat 15 ay vardır ama bukdar fazla fiyat olamaz