Fadimee11csknn12 Merhaba arkadaşlar bebegim kuvezde yatiyor yapılan işlemlere e nabız üzerinden bakiliyor biraz önce baktığımda standart yatak tarifesi diye bir şey yazdı bu ne demektir bilen var mi