2 ay 11 günlük bebek iflahımı söktü kızlar. Uyanık olduğu süre boyunca devamlı bi ağlama devamlı bi huysuzluk. Uyanık olduğu süre de en az 3 en fazla 5saat arası. Aşırı derecede uykuya direnmesi var. Uyut daha yatırırken uyanıyor tekrar başa dönüyoruz 5dk uyumayla tekrar 3saat uyumama evresine geçiyor uyku penceresi denilen bi şey yok bizde. Tamam gaz problemi var ayrı ama gazdan mı devamlı ağlanmaz ki çıkarıyor çünkü arada. Aç mı kalıyor diyorum kendi atıyor memeyi uyuyor emmeye devam etmiyor az emiyor sık emmek istiyor o yüzden ama ağlamaya başlayınca memeyi de tutturmanın imkanı yok. Biberon deniyorum tutmuyor 3 ayrı mama denedim belki mamayı beğenmiyordur diye yine yok. En son zar zor sakinleştirip emziriyorum ya da bazen yorgunluktan uyuyor o zaman da bi uyudu mu 4saat kalkmadığı oluyor. Bi hastalığı bi yerinde ağrısı olsa uyuduğunda bu kadar uzun süre uyur mu bilemiyorum. Bu ay kilo alımı da çok iyi değil 3 haftada 380 gr almıştı pazartesi aylık kontrolü var ne çıkacak doktoru ne diyecek bakalım. Artık nasıl davranacağımı şaşırdım benim stresim de ona geçiyor galiba sakinleşmiyor artık bende anneme geldim tek idare edemez oldum. Sakinliğimi korumaya çalışıyorum bi zaman sonra dayanılmaz oluyor 1saat değil 2 saat değil. Hem uykusuzum hem aç kalıyorum fırsat vermiyor yemek yememe ben de gerginim hep o yüzden. Çok araştırıyorum çabalıyorum ama derdi ne de böyle yapıyor çözemiyorum. Doktoruna danışacağım bakılması gereken ne olur bilemiyorum ama baksın ki benim de içim rahatlasın en azından kendisi huysuz diyeyim. Tabi kilo alımından dolayı takviye ver derse biberon meselesini nasıl halledicem bi de o mesele başlar