Penguen Sulu meyveler ile kek yaparken meyveleri sadece üst tarafa dizerim ben, yanmasın diye üstüne çok az şeker serpiştiririm, şeker karamelize olur, meyve yanmaz. Sulu meyveyi kekin içine karıştırınca suyunu salıyor, benim hoşuma gitmiyor yani. O sebepten olabilir diye düşünüyorum 🤷🏻♀️