Oğlum 18 aylık 2 aydır falan aynı seviyede konuşması. Baba, dede, su,süt, nerde, hadi diyor sadece. Su nerde, baba nerde gibi 2 kelimelik cümle de kuruyor ama bu kadar. Ne anne diyor ne anane ne de söylediklerimizi tekrarlıyor. 2 ay önce de böyleydi ha konuştu ha konuşacak diyorum ama hiç çabası yok sanki . Kitap da okuyorum, doğduğundan beri herşeyi de anlatıyorum napabilirim desteklemek için? Bu arada herşeyi anlıyor yani kelimeleri biliyor aslında ama söylemeye çalışmıyor hiç