Merhaba güzel anneler kızım 5 ay 10 günlük yaklaşık bir haftadır emerken ve emdikten sonra göğüs uçların da ağrı ve sızı oluyor. İlk emzirdiğim zamanlar bile böyle olmamıştı. Acaba damakları mı sertleşiyor yoksa büyüdü artık daha hızlı ve kuvvetli çekiyor diye mi böyle sizce ? Bilgisi olan veya yaşayan var mı bu durumu yardımcı olur musunuz? 🤗