Es1345- Bende ilk aptamille başladım. Ozaman 40 günlüktü ve en yoğun gaz olan zamandı. Bebelac gold kabız yaptı. Sma kakasını yeşil yaptı. Şuan aptamil de rahat gibi bakalım 2. kutuya geçtim. Ya ne kullanırsan kullan 3. Aya kadar hiç gaz yapmayan mama yok ve bebek gazlıysa zaten gazlı işte. Akşam 6dan sonra kıvranmaya başlıyor 1 saat. Okadar damla falan bence sadece oyalama diye düşünüyorum.