3 aylık bebeğim uyuz oldu çocuk doktorlarımız lezyonları gördü uyuz olduğunu kesinleştirdi ve cildiyeye yönlendirdi salı günü randevumuz var oğlum daha çok küçük çok üzülüyorum bebeklerde bu illeti atlatmanın çözümlerini bilen var mı? Geceleri uyumuyor gündüzleri de sürekli uykusundan uyanıyor lütfen yardım🥺🥺🥺