Yakın zamanda yurt dışına uçuşumuz olacak, bebeğim mama ile besleniyor. Aptamil’im sıvı şeklinde hazır mamaları var şişelerde ben dışarı çıkarken hep onları alıyorum yanıma pratik oluyor acaba uçağa alırlar mı?? Veya termosta sıcak su alıyoralar mı pandemi sürecinde uçan varsa paylaşabilir mi 🙏🏼