Bu ayın 14 ünde 18 aylık olacak. İştah konusunda problem yok çok şükür tek sevindigim tarafi bu. Ama uykumuz o kadar kötü ki gerçekten artık dayanacak gücüm kalmadı. Gece boyu meme ağzında saat başı yenidoğan gibi emmek istiyor hatta gündüz bile aynı oldu. Bugün vermicem azaltıcam dedim öyle bir agliyor öyle bir agliyor ki salya sümük off aman Allahım dayanamayip verdim. Beş dakika gözden kaybolamiyorum sürekli kucağımda sürekli bacağıma yapışıyor bu neyin nesi bu ayda da pik yaptı bu durum. Acaba babasıyla ayrılıyoruz hissettigi için mi yoksa bu ayda bu normal mi? Ayrılık kaygısı yaşıyor biliyorum ama bazen çok dayanılmaz oluyor. Lavaboya bile gidemiyorum. Sürekli uykusuzum çünkü sürekli kalkıyor sürekli bir huysuzluk,ağlama hali. Zaten şuan zor bir dönemden geçiyorum buda tuzu biberi oluyor.