Bedsssss deneyerek bulursunuz hangi damlanın rahatlatacagini ama ben sap simpleks i öneririm devlet karşılamıyor zaten doktor a gitmenize gerek yok gaz için. Her emzirme arkasi gazino alın. Hava soğuk zaten ayağını sıcak tutun. Emiyorsa gaz yapıcı şeyler yemeyin (3 ay 16 günlük hala yemiyorm ben 4. Ay bitecek diye bekliyorum gaz sancısı) eğer mama ise mamayı değişmeyi deneyin. Ayaklarını bisiklet hareketi yaptırın , sonra bacaklarını karnına doğru itin hafif sağa sola doğru da itin videoları var bakarak yapın anlatamadım.😅 Karnını da saat yönünde ovalayın. Bir de karnı sıcak olunca sancı azalıyor kucağımda gezdiriyorm o kadar çok sancısı olursa. Kiraz çekirdeği patikler de var ben denemedim ama iyi geliyormuş .**** Eğer emiyorsa kimyonu kaynayan suya koyup 3 5 dk kaynatıp için gerçekten rahatlatıyor. Yediklerime direk döktüğümde o kadar etkili olmadığıni farkettim