Hasladim ama içine yumurta un terbiye si.yaoilacak mi yapılmadan mi daha mı iyi olur böyle restoran ttakiler i içiyor um çok güzel oluyor tarifleri nasıl bilmiyorum bilen varmı terbiye li mi yoksa sade suyunda sadece limon sirke sarımsak mi olucak acilll