Mevlde biz hipp combiotic kullanıyoruz neredeyse 15 günlükten beri. Gaz ve kabızlık sorunu yaratmadı, çok memnunum. Ne kadar içeceğine de genelde kendi karar veriyor. Bu hafta 150 cc’ye çıkardık (3 ay 25 günlük). Bazen 30 cc basen 40 cc içemeden bırakıyor, doyunca kendi istemiyor zaten. Tabi biz doktorumuzun önerisine göre gidiyoruz mama miktarı konusunda.