Cnprtk çok zor geçecek bence. Havanın yağışlı olmadığı günlerde muhakkak sokağa çıkartırım ama yağışlı olan günlerde evde neler yapabiliriz diye bayağıdır düşünüyorum.
Kızım 26 aylık, yeni yeni oyuncaklarıyla ilgilenmeye başladı. Onun öncesinde aktivitelerle, kitaplarla daha çok ilgileniyordu. Dün oyuncakçıya götürdük, kendi istediği oyuncakları seçip aldı. Doktor seti vardı, dün tamir seti aldı. Araba aldı. Ambulans aldı. Bir de ikea’ya gidip peluşlardan alacağız. Arkadaşında görüp istediği birkaç peluş oldu. Artık bi doktorculuk, bi araba tamiri, biraz baloncuk yapma, biraz mutfak setiyle oynama derken idare etmeye çalışacağız gibi duruyor.
Asıl problem yorulmayacak olmaları. Zaman bir şekilde verimli değerlendirilir de nasıl yoracağız bu çocukları? 😅
Eve kaydırak ve trambolin almayı düşündük. Evinde trambolin olan annelerden yorumlarını bekliyorum.🥺