Surprizkutusu Kizlar bebegim bronsir oldu yüreğim paramparca Doktor antibiotik ve hava recete etti ama cok fena öksürük krizlerine giriyor Yaşayan var mi, evde atlatan Kac gune geçti naskl oldu Sanki her an ellerimden kayip gidecekmks gibi
Paradiseeeee Surprizkutusu çok geçmiş olsun daha çok küçük nasıl bronşit oldu evde ince falan mı giydirdiniz n’aptınız yada anlamadı mı doktor başka doktora mı götürseniz
Gullcann Surprizkutusu bronşit vardı erkek kardesimde. Doğduktan hemen sonra öğrendik zaten. Her sene mevsim gecisi kış aylari öksürük krizleri gecmezdi hastanede hava verilirdi. Birde astım ilacı tarzi ventolin fıs fıs vardi. Büyüyene kadar zorluyor malesef 18 yaşında ve hala bazen zorluyor onu. Ama çocukluğundaki kadar değil. Bronsitin tarzları var tabiki hangi türü olduğu önemli. Ailenin diger fertlerinde varsa genetiktir. Etken bir mikropsa bulaşıcıdır. Alerjik ise bulaşıcı değildir.
Reckless Surprizkutusu O kadar küçükken değil ama bizde yaşadık 1 yaşına kadar 3 defa bronşiolit dendi şimdi alerjik astım bronşit dediler en son flixotide astım spreyi tarzı ilaç kullanıyoruz koruyucu olarak.. Ventolin buhar iyi geliyor yatmadan önceye falan denk getirmeye çalışın bence saatlerini. Bide burnunu ne kadar temizlersen o kadar çabuk iyileşir diyordu bizim doktorumuz. En son yine ablası hastalandı küçüğünde burnu aktı hep temizledim aspiratörle sık sık şükür kolay atlattık bu sefer
Seda611 Surprizkutusu ya benim bebeğimde de öksürük başladı burun akıntısı vardı doktor bronşit olabilir köpek öksürüğü gibi oksururse antibiyotik önerdi adı largopen kullanıp kullanmamak arasında kaldık ne yapacağım bilmiyorum bebeğim 8,5 aylik
Surprizkutusu Gullcann genetik sanirim cok üzücü bir durum, insallah iyilesir bir an önce, teşekkür ederim
cankizimmm @Surprizkutusu Benim bebeğimde bronşit oldu serum fizyolojik ile burnunu şırıngayla açıp sonrasında hava verdiler hastanede balgamını biraz attı rahatladı sonra evde de hava verdik çok çabuk geçmiyor maalesef ama en azından gece rahat uyudu rahat emdi. 1 haftaya tamamen geçti. Film falan çektiler mi ciğerlerine hemen antibiyotiğe başlatmıyorlar çünkü hatta hava aldıktan sonra çektirdik biz filmi rahatlamış gerek yok antibiyotiğe diyip hava ile devam ettik.
Surprizkutusu cankizimmm gecmis olsun size de, ne kadarlıkti bebeginiz atlattiginda? Film cektiler bizimkine de, bronsiti ilerlemisti hava ile rahatlayacak gibi degildi mecbur verildi sifa olur insallah
Surprizkutusu Reckless flixotide astım spreyi tarzı ilaç Büyük oglum bundan kullaniyor suan sabah aksam 1 fis seklinde Sanki kullanim sonrası oksurugu artiyor gibi, siz memnjn musunuz ilaçtan Cok illet bir hastalık ya
cankizimmm Surprizkutusu bebeğim 3,5 aylık atlatalı daha 1-2 gün oldu evde de havaya devam edin o zaman bize gerek görmemişti antibiyotiğe ama gerek gördülerse içsin tabi
Reckless Surprizkutusu ben farketmedim öyle birşey ama şu an hasta değil kızım. Ama örneğin ventolin için de doktor öksürüğü kesmez zaten ciğerlere inmesini engeller bronşları rahatlatır diyordu.. şu an hastaysa büyük oğlunuz peşine öksürmesi normaldir bence
Surprizkutusu cankizimmm cok yogun ya balgami ve kesinlikle atamıyor agzindan salya gibi akıyor cok küçükler yavrulara Allah şifa versin
Surprizkutusu Seda611 sakın ihmal etmeyin iki evladi da bronsit olan bir anne olarak bronsit asla ihmale gelmiyor malesef
cankizimmm Surprizkutusu Bizimde öyleydi atamıyor takılıyor hırıl hırıl oluyor zaten küçücük nasıl çıkartsınlar ama hava iyi geliyor üzülmeyin bir müddet sonra gidiyor merak etmeyin. Amin cümlemizin hasta bebişlerine de Allah şifa versin 🤲🏻