Pembekurdela Kızlar dişlerim de kaplama işlemi var. Son bir kaç gündür de diğer tarafa baskı yapınca o tarafta böyle atma hissi oluyor. Kaplama dışın altında ki kendi dişimde çatlak kırık olsa ağrı acı olur muydu ? Başına gelen oldu mu ?
asellina20 Pembekurdela ağrı çok oluyo bir hekime görünün isterseniz benim de böyle oldu dişim elime geldi.
Pembekurdela Sedakcby anladım ama ağrı vs yok diş eti sorunu olunca o etkiler mi acaba ? Şişmesini falan
Pembekurdela asellina20 yok ağrı hiç acı da yok sadece arada bir o ses geliyor zonklama tarzında. Birde diş etim acıyor ağrı yapıyor o etkiler mi ?
Sedakcby Pembekurdela tabi ki etkiler diş eti sorunları.. Kaplama diş etine rahatsızlık veriyor olabilir yani.
mmssmm Pembekurdela diş hekimi asistanıyım, alttaki dişte sorun olabilir ya da kaplamanızın yapıştırıcısında sorun varsa sıcak soğuk hassasiyeti yapıyor olabilir ya da yine oraya yemek artıkları giriyorsa ağrı sızı yapıyor olabilir.
Pembekurdela mmssmm teşekkür ederiiim 💓 Peki o zonklama atma tarzındaki hissiyatı da kaplamanın arasına giren yiyecek artıkları yapar mı?
Aslanpasam mmssmm arkadaki dişim sallanıyor bir aylık bebeğim var çektirsem anestezi ile ne kasa süre emzirmemem ve sütü sağıp atmam gerekiyor:(
mmssmm Pembekurdela yapabilir evet, gece diş sıkma sorununuz varsa belki kaplama diş etine baskı yapıyorda olabilir. bilgim kısıtlı ama genelde bu sorunlar oluyordu gelen hastalarda.
Sedakcby Pembekurdela hmm kaplama diş etinize rahatsızlık veriyor olabilir işte doktora gösterin en kısa zamanda çok geçmiş olsun
TalentedMom Pembekurdela benşm bir ara olmuştu doktor antibıyik vermişti geçti sonra kaplamanın altındaki dişin yarısı kırılmıştı benşm de
Pembekurdela TalentedMom anladım o zonklama hissiyatı atma gibi bir hissiyat oluyor o his kırıldığı için mi olmuştu yoksa antibiyotik onun için mi vermişti?