Fatosmat Kafeinsiz kahve tüketebilirsin. Bende kahveyi çok severim. İlk bebeğimde ve doğduktan sonra hep kafeinsiz tükettim. Şimdi yine bi oğlum olacak haftaya. Hala da kafeinsiz içiyorum 😊
hypatia Anne888 ben 3 aylıktan sonra başladım içmeye ama bebekten bebeğe değişebilir. Siz içip bebeğinizde yarattığı etkiyi gözlemleyebilirsiniz
Fatosmat Anne888 iç gitsin hiç bir şey olmaz ben çay cok içerim o yüzden kahveyi kafeinsiz içiyorum. Çokta takılma 😊 keyfine bak bir şey olmaz