Kızlar bexsero 1 yaşından önce kaç doz vurdurdunuz ben oğlumu 6 aya kadar özele götürdüm şuan 7 aylık götürmek istemiyorum doktorun ilgisi azaldı Bi tuhaf oldu aşıyı alıp saglık ocagında vurdurmak istiyorum 5.ayda ilk dozu olmuşuz bexsero 7.ayda 2 doz diye yazmış 1 yaştan önce 2 doz mu 3 dozmu oluyor bu aşı birde yaşından sonra tek doz nimenrix vururuz hatırlatma dozu diye söylemişti öyle kalmış aklımda siz nasıl yaptırdınız