Balbocegi masallah ne guzel. Benim oglum ismine bakmiyor,goz kontagi az,isaret etmiyor bu tarz seyler var. Ama ince ve kaba motor becerileri cok iyi,gelisimi normal,bildigi seyleri anliyor ysni bildigi seylerin komutunu aliyor. Al,gel,ver biliyor. Bazen konusuyor bazen hic konusmuyor gibi benim oglum. Hadi gel,mama,meme diyor tilki nerde oyuncak diyorum tikii diyor ama konisma yok o anlil tekrar ediyor. Konusamiyor fakat bildigi kelimeleri anliyor. Anne ve babayi fotogradtan gostetdim bizi anne nerde deyince bana degil fotografa bakiyor. Kepce nerde diyoeum oyuncagini aliyor eline,sacini tara diyorum sacini tarak alip tariyor. Supurge aldim oyuncak supir diyorum supuruyor,araba sur diyorum suruyor. Kendini babasi ve benim disimdaki kimseye sevdirmiyor. Icecek gorunce hüüup diyor. Meme deyince emzik oldugunu biliyor. Emzigini vereyim mi diyorum agzini eliyle elliyor acele ediyoe ih ih diyor ver diye. Ayagimi uzatiyorum terligimi ayagima giydir diyorum giydiriyor. Corabini cikariyoe ayaginin uzerine koyiyoe geri guya giyiyor. Bi seyleri guzel ama afina kendimi parcalasam yirtsam da bakmiyor asla. Isaret etmiyor. Goz kontagimiz biraz zayif