Ysf-kn ama bizim doktorumuz anne sütü alan bebeklerde 10 gune kdr normal ddi ama biz 5-6 gune kadr yapmasını isteriz ddi bzim 2 aylıkken basldı böyle ilk mama+meme gıdıyorduk mamayı azalttık baya gecıs oldugundan olblrmıs die okudum bir yerde doktor doymuo olblr ddı sut artırıcı damla verdi kullanıorm onu smdi mama arada alıyor nadır ya anne sütü alıyor yaklasık 1 aydır ama bir kere kendılıgınden bir hafta sonra yapdı en son 10.gunde yapdı kızım bugun beklıyoruz 6.gunumuz