aylizinannesiii gecmis olsun canim sinuzit bende de var ama benimki şöyle birseym direk sapkasiz ruzgara cikarsam yada sacim nemli bile kalsa hafif ruzgar yersem direk sinuzitim azar bas agrisina cevirir. Ama ben sinuzite kurban olayim diyorum beterin beteri varmis sag tarafimda alerjiye bagli et buyumesi oldu 2 yildir falan var nerden baksan doktoruma gittim gosterdi. Oyle illet birsey en ufak biseyde tikaniyo hicbisey etki etmiyor açılmıyor basimin agrisi rezalet, ilac falanda gecirmiyor sirf bu yuzden haftanin en az 3 gunu bas agrisi cekiyorum. Ameliyat falan olmayi düşünüyorum hayattan keyif alamiyorum bu agrilar yuzunden