Kızlar oğlum grip olmuş 2 gecedir de sürekli sabah kadar aralıksız ağlıyor bu arada 8 aylık üçüncü gün grip olduğunu anladım ama sizce bu sabaha kadar ağlaması grip yüzünden mi bı de geçmesi için napmaliyim yazık yavrum sirkeli burnu akıyor ağlıyor 😔