Semakaya5858 Merhaba anneler aptamil bebek mamasının üzerinde açıldıktan 1 ay içinde tüketin yazıyor ben bebeğime arada mama veriyorum ve çoğu artıyor ve ziyan olup çöpe gidiyor sizden kullanan varmı zararı oluyor mu 1 ayı geçsede kullanıyor musunuz
Denizzz88 Semakaya5858 ben ilk doğduğunda almıştım göğüs ucum yara olunca 2 kere mama vermiştik ama doktora söylediğimde 1 ayı geçtiyse kullanma bidaha demişti
Semakaya5858 Deleted0979 bende ilkini atmıştım dışarıdaydı topaklanmıştı şimdikini dolapta saklıyorum 1 ayı geçti topaklanma olmadı kullanıyorum ama atmayıda düşünüyorum
Semakaya5858 Ulzougyud dışarda bıraktığım topaklanmıştı hep atmıştım 1 ay olunca şimdikide 1 ayı geçti buzdolabında saklıyorum topaklanma olmadı kullanıyorum ama bi sorun olurmu
Areniko Semakaya5858 Dolapta saklamayın diye yazısı var ve bir ay geçince kullanılmaması gerekiyor sonuçta süt ürünleri var içeriğinde bence vermeyin bebeğinize🌸
Haydinn Semakaya5858 canım bende mama meme gittiğim zaman oluyor dışarı çıkınca emzireyorum falan açınca bitiriyorum bi şekilde az buz para değil bu arada A101 de aptamil mamalarda indirim var 250 gr 40 TL haberiniz olsun 🌸
Haydinn Purpura26 1 kg tek kutu mu alıyorsunuz siz yani 250 alırsanız en azından çöpe dökmezsiniz bitirmesi daha kolay olur onu demek istedim ben açtığım zaman bitiriyorumdum çünkü