Günaydın anneler 😇 bu sabah gece bir araba dayak yemiş gibi uyandım Daha önce de post açmıştım memeyi bırakacağım diye ama kıyamadım
şöyle 18 aylık olmak üzere emerken kafasını acayip bastırıyor ayaklarıyla destek alıp dirseğini dayıyor diğer memeyi emmeye çalışırken nasıl anlatayım tam kafasının üstünü kaburgama bastırıyor
özellikle bütün gece emiyor ben dalıyorum tabi bi uyanıyorum bastırmaktan dayak yemiş gibiyim
Her sabah uyanıyorum sanki içimdeki tüm su bitmiş beni dövmüşler heryanım ağlıyor
gece emmesini asla kesemedim kendini yırtıyor
sanki ilk aylara döndük bide grip olduk ikimizde bu şekilde emerken canını acıtan var mı ısırmayı falan geçtim artık 😥