[silindi] var bir arkadasım ama covid konusunda maalesef dikkatli değiller eşi maske bile takmıyo dısarda , arkadaşımda o kadr dikkat etmeyince maalesef böyle yalnız kalıyoruz. Bi arkadasım daha var ama çok uzakta evi yani sık sık görüşemiyoruz o ist.un bi yakasında ben bi yakasında. Ama onlar çok dikkat ediyo şükür ki az da olsa onunla görüşebiliriz. Kızımdan 9 ay küçük kızı o da sıralıyo tutunup kalkıyo henüz tam yürümüyo ama iyi gelir yinede inşaAllah