Merhaba oğlum 3 yaşında uzun sure dusundukten sonra karar verdik tekrar cocuk istiyoruz🤭 ilk denemede olmadı, üzûldum baya. Simdi arada belirtiler olinca cok heyecan yapmak istemiyorum. En erken belirti ne zaman olur? Cok fazla wc’ye gitmek belirti midir? Bosuna mı heyecan yapiyorum?