Merhaba hanımlar, oğlum 3 buçuk aylık. Gündüz uykuları çok kısa, ayağımda sallıyorum sürekli bıraktığımda hemen uyanıyor. Svava’nın tavana asılan hamak beşiğinden almayı düşünüyorum, kullanan memnun kalan var mı? Bir de oğlum şu an bile 8 kilo, ne kadar süre kullanabilirim, fazla kiloyu taşır mı?