aylizinannesiii Tuana218893 Bebelac gold probiyotik mama yani bagirsaklari rahatlatıyor canim sulu değilse korkma benim bebegimde kabizdii bebelac Golda gectik sıvı yapti sonra duzeldi kabızlığı bir kaç ay iyi geldi yani
Tuana218893 aylizinannesiii aa oylemi içimi rahatlattiniz. Çünkü benim kızımda kabız jele ek gidadan sonra . Suluydu ama baya geceden beri 2 oldu sayısı normal ama suluydu baya bu normalmi
aylizinannesiii Tuana218893 Sulu derken su gibi mi yoksa hafif katılık varsa mamaya alışmaya calisiyor vücudu bizdede öyle oldu mama rahatlattı kizimi ek gidayla aşırı kabizdi çünkü kaniyordu poposu
Tuana218893 aylizinannesiii çok hafif katılık vardı 7 8 e kdr bekliyim gozlemliyim bakalm Ins dediginiz gibidir 😘