arabeskanne Kızlar eşimin doğum günü geliyor 10 gün sonra ne yapmalıyım karar veremedim ya yemek düşünüyorum ama arabayı o sürecek o götürecek gibime geliyor evde pasta masa filan hazırlamayı düşünüyorum ama köy yerinde oturduğum için süs filan yok internette bildiğiniz uygun bir site var mı acaba
durucinar arabeskanne Ben 2tane çok sevdiği arkadaşı var hemde iş yaptığı onlarla beraber fasıla götürmeyi düşünüyorum hediye falan yok bu sene ayakkabı alacaktım vazgeçtim bana almıyor ben niye alayım 😬 pasta yaptiricam sadece
Deletedmom5284 Benim eşiminde az kaldı, yine yemeğe çıkarıcam bide hediye alıcam yeter, evde süs falan gerek yok başka şeyler olur evde 🤣🤣 sen kendini süsle bence güzel bi jartiyer çorap falan 😂