Gullu666 canim oturtmasan iyi olur bilimsel kanitlanmisliklari var he ama tabi yine senin kararin birsey diyemem herkes bebeginin en iyi annesidir saygim sonsuz sahsen ben kizimi asla oturtmadim 1 yasinda suan. Benim ve esimin kuzenlerimizin cocuklari oturdular bebeklerin biri kiz biri erkek ikiside bin pisman keske oturtmasaydik dediler hatta esimin kuzeninin kocasi Allah belasini versin bu yurutecin dediler 2 kez ama ne yaptigini soylemediler. Benim kuzenimin kocasida yurutece koymadan once kendimiz yurutmeye calisiyoduk ayaklari tam basiyordu simdi yurutEcten sonra parmak uclarinda yurumeye basladi demislerdi ve ozaman iyiki almamisiz dedik. Alip kuancaksan bile en fazla 10 bilemedin 15 dk tut icinde lutfen parmak uclarina basmamasini sagla birde.