Bubenimoykum Bebeklerde kolik gaz sancısının geçtiğini nasıl anlayacağız ayrıca kullandığımız damlalari ne zaman birakacagimiza nasıl karar vereceğiz? Ben Bi defa gaz sancimiz bitti galiba deyip damlayi azaltarak bırakmayı denedim ve sanki başa sardık gibi oldu 🥴 😬 şuan tam 2.5 aylık gündüz değil ama akşam 8den sonra gaz çıkarma kasılmaları devam ediyor.
Ayca009 Bubenimoykum benimde bebegim kolik ve akşamları ayni saatte yıkıyor ortalığı 3 ay devam dedi gaz damlasına kolik bebek 5 ayı bulabilir dedi gecmesi
VMS Bubenimoykum 3.5 aylikken gecti kolik bizim ki alsa gecmez saniyordum gecti ama gazi ayni sekilde devam ediyor 4 ayi doldu. Gaz damlalari hic bir zaman ise yaramadi eczanede olabilecek butun damlalari denedik en son doktorumuz isterseniz vermeyin bile dedi artik vermiyorum bir fark yok.
Zlm Bubenimoykum birkaç gün üst üste ağlamayı kestiginde koligi bitmiş diyebilirsiniz benim kızım 5 aylık oldu hala kullanıyorum ama sanırım ben erken ek gıdaya başladım oda gaz yapmış olabilir
Sevgi1995 Bubenimoykum muhtemelen 6 aydan sonra azalmaya başlar canm o zan doktorunuza danisip bırakabilirsiniz
Bubenimoykum Ayca009 3.ayi doldurmayı bekleyeyim bakalım, bizimde akşam 6 7 8 kriz saati şansım varsa uyutmayi deniyorum yoksa acazi çıktığı kadar bağırıyor 😢
Bubenimoykum Zlm tam ağlama bitti derken tekrar başlıyor acaba kolik aglamasiyla başka şeye ağlamasını mi anlayamıyorum
Zlm Bubenimoykum belki gaz aglamasidir herhangi birşey kesmiyosa ağlamayı ve hep aynı saatler arasındaysa 3 saatten uzunsa koliktir
Bubenimoykum Zlm 3 saat ağlamıyor en fazla 1 saat o esnada da uykuya geçmiş oluyor zaten, eğer ağlama saatini uykuyla geçirirse problem çıkmıyor 🤷🏻♀️
Serenaycaner Bubenimoykum valla bitmiyo bizimkide 2 buçuk aylık ve hala devam ediyo kolik ağlaması sancısı damlaları bırakma daha kötü oluyorlar çünkü tecrübeyle sabit bide kolikte haftada 3 gün yada daha fazla ya bizimki 3 gündür iyiydi dün gece 3de bir başladı hala ayağımda sallamaya devam 💙
Kucukadamimm Bubenimoykum 4. Ayda bıraktık damlayı . Sadece gazlaninca verdim . 6 ay 10 günlükken gaza sıkışması bitmişti . Şuan 8 aylık 1 haftadır gene gaz sancısı başladı 🙄🙄
Bubenimoykum Kucukadamimm bazen acaba damlaların yan etkisi varmidir, verince mi daha kötü vermeyince mi bilemiyorum denemeye cesarette edemiyorum
Bubenimoykum Zlm bakliyat yemiyorum, şimdi kaşar peynir yumurta onları da kestim, tek sıkıntı tatlı yemek onuda kesemiyorum yemeği biraz abartınca huzursuz oluyor bunu fark ettim
Zlm Bubenimoykum yumurtayı ve süt ürünlerini kesmeniz için onları içeren herşeyi kesmeniz lazım bence biraz dayanmaya çalışın tatlı konusunda madem rahatsız olduğunu fark ediyosunuz yemek istediğinizde bebeğinizin ağrı çektiğini düşünün belki yardımı olur
Bubenimoykum Zlm kaşar ve peyniri kestim hem alerjik olarak düzeldi hemde daha rahat oldu süt ürününü gaz yaptığı için içmiyorum zaten