Kızlar merhaba. Hamileyken en cok istediğim doğacak çocuğumun yumurta yoğurt gibi yararlı şeyleri sevmesiydi. Şükür ki delisi. Ama sabahları gözünü yumurta diye açıyor bir de ekmeksiz çatalla yiyor 🧿 bazen bir bazen iki tane kırıyorum ona hafif tereyağında. Hergun iki versem cok mu olur ? Bir tek süt ile cok arası yok eskisi gibi