anneadayi42 Sağ tarafım göğüs kafesimde aşırı ağrı var yatıp kalkarken çok zorluyor bir hafta oldg doğum yapalı aynı şeyi yaşayan var mi normal mi daha kontrole gitmedim bilgisi olan varmi
elisasibel anneadayi42 bende sezeryan dogum yaptim 6 ay geçti hala ara ara göğüs sızım agrim oluyor ilk haftalar daha kötüydü tabi cok rahatsiz olursanız tabi doktora başvurun ginede