Mehtaponurs öncelikle şunu söyleyebilirim dışarıdan verilen hosteslik kurslarına itibar etmeyin. Çünkü her havayolu şirketi mülakatı geçtikten sonra kendi eğitimini veriyor. Dışarıdan aldığınız eğitim sayılmıyor boşuna para ve emek dökmüş olursunuz . İngiliZcenizi geliştirmek için İngilizce kurslarına tabiki gidin. Mülakattan sonra ingilizceyle ilgili bir eğitim verilmiyor. Evet çalışma şartları zor düzensiz ama her işin zorlukları var . Ben işimi sevdiğim için güzel yanları ağır basıyor zor taraflarını kapatıyor benim için. Ama dayanamayıp kısa sürede ayrılanda çok oluyor. Maaş güzel onun dışında gezip gördüğünüz yerlerde yanınıza kar kalıyor. Tavsiyem şu olur size, İngilizcenizi ve varsa başka bir dil daha geliştirebildiğiniz kadar geliştirin. Havayolu şirketleri alım için ilan açmadan yapabileceğiniz başka bir şey yok. İlan açıldıktan sonra başvurup sırayla mülakatları geçmek gerekiyor .Her alımda şartlar değişiyor. Ben girdiğimde lise mezunu şartı vardı ve ben üniversite öğrencisiyken girdim ama daha sonraki alımlarda önlisans yada lisans mezunu şartı aranıyordu. Yaş sınırıda keza öyle değişiyor. Önce mülakat merkezinde bilgisayar üzerinden İngilizce sınava giriyorsunuz. Onu geçtikten sonra sözlü ingilizce mülakat , kurul mülakatı ve psikolog mülakatı için çağrılıyorsunuz. İşi istediğinizi karşı tarafa geçirip ve insan ilişkilerinde iyi ve güzel yüzlü olduğunuzu karşı tarafa geçirebilirseniz bence kazanırsınız. Sonra eğitim başlıyor eğitimde farklındersler var ve hepsinden sınava giriyorsunuz bunlarda da başarılı olduktan sonra uçuşlar başlıyor. Umarım herşey gönlüNüzce olur 🌸