Merhabalar herkese. Eskiden gayet fazla gelen adet kanamam aylardır ped bile kullanmadan idare edecek derecede az geliyor günde.bir ped tam dolmuyor bile. Doktora gittim muayene ve hormon testi normal çıktı. Günü gününe adet oluyorum ama dedigim gibi kanamam çok az. Doktor yasmin e başlattı ama üç kutu bitirdim hala aynı. Bu durumda olanlar var mı varsa ne zaman geçti merak ediyorum.