Gokce122 Kızlar kayınvalidemin evi biraz serin bebeğimle oraya gitmiştik geldiğimizin ertesi sabah bebeğim hafif ateşlendi yani derecesi 37.2 genelde ama bugün 3.gün hala aynı derece. Napmam lazım doktorluk bi iş var mı sizce ? Yardımcı olurmusunuz 🌺
Betuledem Gokce122 doktor bana 38 ve üstü ateş olur, onun haricinde müdahale gerekmez demişti. 37.2 ateş değil endişelenmeyin 🎈
Rikaa Gokce122 bizimde 37.2 ya da 37.5 kulaktan olcuyorum. Ben de cok endiselenirim ama vucudu sicak oluyor bazen ustundeki kalin geliyor ya da hareket ediyor sicakliyor. 38 e kadar normal
Gokce122 Balkizlarim normalde vücut ısısı 36.8 felan oluyordu bide 3.gün olunca ondan acaba doktormu gerektiriyor dedim kendi kendine atlatır mı o zaman sizce 💕
Balkizlarim Gokce122 Doktor gerektirmez 38 olur müdahale edip eğer baktınız inmiyor o zaman doktor gerektirir şuanlik normal ama takipte kalın ♥️
Gokce122 Rikaa ben biraz üşüttüğünü düşünüyorum açıkcası kayımvalidemlerde ama dediğiniz gibi Allah 38-39 lardan korusun