Ozge5555 canım 30 cc bir ölçek değil yanlış okumuş olabilirmisin acaba? Similac diğer mamalar gibi değil ölçü kaşığı daha büyük 60 ml(cc) bir ölçek 150 cc içiyormuş 2,5 kaşık koymanız gerekiyor ben ikizlerimi similacla büyüttüm çokta memnundum kabızlık gaz vs yapmadı kilo alımıda güzeldi