Gulistan_- Merhaba kizlar kizim 4 aylik ama saci cikmiyor herkes sifira vur cikar diyor bi fikri olan varmi Ne yapmam gerekiyor
Zlm Gulistan_- bizimkide öyle 5 aylik 😄 halbuki doğduğunda ne kadar çok saçı vardı kaslarına kadar geliyodu 🤗ben birşey yapmayacagim kendi uzar elbet
Deletedmom27337 Gulistan_- kuzenimin kızınında öyleydi 3 yılan yağı ve 1 badem yağını karıştırıp her duş öncesi 30 dk önce sürüp bekletmiş. 3 ay sonra gözlerme inanamadım. Saçları uzamış gürleşmiş. Dene istersen.
lalbg Gulistan_- kızım doğduğunda saçı vardı şimdi çok az :) 11 aylık. Ama bi müdahalede bulunmicam kendiliğinden uzar:)
Dedikoduablasi 0 a vurmak ne kız onlar hurafe alakası yok benim arkadaşımın 9 aylık bebeği var benim 15 günlük bebeğimden az saçı var büyüdükçe uzuyor
Fatmacicek Benim oğlumun saçları uzundu ama biz kestik sonra hergun tatlı badem yağı sürüyorum 1 ay oldu çıktı baya . Sadece seyrek oda genetik diyorum eşim saçlarını ektirdi 😄