Kubralya1 Ben bebeğime hiç bir rutin uygulamiyorum kendisi uykuyu çok seviyor banyo yaptırınca çok daha uzun uyuyor mesela ama yaptırmayınca da yazdığım gibi uyuyo oda yeterli oluyo sizde uykudan önce besleyip banyo yaptırıp onu yorabilirsiniz birde yatağına sadece uyku için koyun oraya yatınca uyuması gerektiğini bilsin bir tane pijaması olsun onu giyince anlasın uyku zamanı olduğunu