Sevenne Meryem01 test olmadık ama önce eşim sonra ben grip olduk bebeğimde hapsırıyor daha 2 aylık inşallah ona bişey olmaz 😔
Zeynep-mina12 Meryem01 olduk bebeğimle birlikte çok zor bir süreçti Rabbim kimseye yaşatmasın çocuğum 10 gün uyku uyumadı desem yeri öksürmekten helak oldu kilo kaybetti 😞
Papatyamsi Meryem01 hic korkma ilk sakin ol bizde 20 gun once ben eşim 6 aylik bebeğim olmustuk cok şükür atlattik ilk günlerimiz kötü geçti ama inanin snradan geçiyor ellinizi sürekli yıkayın bebeginizi öpmeyin bol meywe yiyin geçmiş olsun
canimoglum_2020 Geçmiş olsun güzel beslenin bebeğe maske ile temas edin ellerinizi sık sık yıkayın aşı olmuşmuydunuz